Międzynarodowe badania jakościowe, ilościowe, marketingowe, opinii i korporacyjne stanowią ponad jedną trzecią działalności OpinionWay.
Regularnie pracujemy w USA, Afryce Północnej (Maroko) i Afryce Subsaharyjskiej, Ameryce Południowej i Łacińskiej, a także w Europie, Rosji, Azji (w szczególności w Chinach i Japonii) oraz na Bliskim Wschodzie.
Duże projekty międzynarodowe, testy koncepcji, mix-metodologii, grupy fokusowe online i offline, Vox Pop, sesje z ekspertami, badania w mediach społecznościowych, analityka, badania rynku, społeczności online… Przeszkoliliśmy naszych partnerów we wszystkich naszych rozwiązaniach badawczych.
Zmniejszamy koszty i czas realizacji dzięki naszemu doświadczeniu w badaniach online i preferencyjnych warunkach współpracy z wieloma zagranicznymi instytutami.
Dzięki naszemu wielojęzycznemu zespołowi centralizujemy wszystkie zebrane informacje i przygotowujemy międzynarodowe raporty bezpośrednio w języku angielskim.