Szeroka międzynarodowa wiedza specjalistyczna
Dział badawczy healthcare prowadzi badania z pracownikami służby zdrowia i pacjentami-konsumentami zarówno we Francji, jak i za granicą: badania ilościowe oparte na panelach pacjentów lub pracowników służby zdrowia, badania jakościowe online, grupy fokusowe, blogi lub społeczności pacjentów, badania etno-wizualne, mix metodologiczny ©, badania w mediach społecznościowych, analityka.
3 główne rodzaje badań:
1 / BADANIA MARKETINGOWE
- Testowanie koncepcji / pozycjonowania,
- Testowanie / ewolucja marketing mixu,
- Pre-testy i post-testy komunikacji (pacjenci i pracownicy służby zdrowia),
- Badanie wizerunku i znajomości,
- Badanie zwyczajów i zachowań oraz postaw (konsumpcja, recepty, porady),
- Badania satysfakcji z usług,
- Badania efektywności siły sprzedaży,
- Szacowanie rynku oraz cenzusy.
2 / BADANIA OPINII
- Badania opublikowane w celu wzmocnienia efektów kampanii komunikacyjnej (komunikaty prasowy, infografiki, konferencja prasowa).
3 / BADANIA ŚRODOWISKOWE
- Równoległe badania z udziałem pacjentów i pracowników służby zdrowia,
- Badanie nakazanych zachoweń w kontekście konkretnej jednostki chorobowej z przypadkami pacjentów lub bez nich,
- Badania jakości życia,
- Badania doświadczeń pacjentów koncentrujące się na określonej jednostce chorobowej.